Oppskrift på kjempegod vegetarsalat!


Hallo! Jeg tenkte å dele en matoppskrift med dere! Jeg er vegetarianer, så jeg spiser ikke det samme som de andre spiser hjemme. Som oftest spiser jeg jo det samme bortsett fra kjøttet, med somregel så lager jeg min egen mat. Dette blir da oppskriften på en kjempegod salat til lunch/middag! Den tar bare 4 minutter å lage i tillegg!

Du trenger: 
-1 pose med fire forskjellige salater (slik med ferdig oppkuttet fra Bama(?))
-1/4 paprika (+ agurk og mais hvis du vil ha oppi det)
-Sweet chillisaus
-Biter (disse er å få kjøpt på Meny, ser ut som kylling og smaker ca det samme, bare at det er laget av noe helt annet enn kjøtt! Veldig praktisk i og de bruker 4 min i stekepanna og kommer i poser ferdig oppkuttet). 

Slik gjør du:
-Stek så mange biter du vil ha i en stekepanne i 3-4 minutter
-Kutt opp paprika og legg den i en skål med salaten
-Bland de ferdigstekte bitene i skålen med salaten, paprika og hell over saus.

Ferdig og kjempegodt!

Så det godt ut? Skal jeg legge ut flere vegetaroppskrifter?
 
Elise

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg