About me

Hallo! 

Jente på 16 år, ved navn Elise Amanda og bor i den fine byen Larvik. Jeg liker å drømme meg bort i min egen verden fylt med gode bøker, fotografering, mote og ballett. Jeg går første året på Medie & Kommunikasjon på THVS her i Larvik. Ellers er jeg veldig glad i dyr (har selv en kanin ved navn Maike og en katt ved navn Lucy), bake og lage mat, reise rundt i verden, høre på musikk, se på krimserier, være med venner og slike vanlige ting. Jeg sliter også med litt forskjellige ting, men det skriver jeg i hovedsak om på en annen blogg. Likevel skal du ikke se helt bort ifra at du får et lite innblikk i f.eks. hvordan det er å ha en spiseforstyrrelse her på denne bloggen.

Noe som også burde nevnes er at jeg elsker å bli kjent med å møte nye mennesker! Det er alltid superkoselig!

Lurer du på noe? Spør da vel!

3 kommentarer
    1. Hei Elise, villa bare si at du virker som en skikkelig sterk jente! Leser bloggen din hver dag, syntes du er skikkelig inspirerende 🙂 Stå på videre!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg