Vil du bli fotografert?

Siden jeg ikke har stort å gjøre i helgene så tenkte jeg at jeg for en gangs skyld kan legge meg noen planer en uke i forveien. Jeg har noen idèer til noen bildeserier og planen er å få til i alle fall to av dem til helgen, men da trenger jeg noen som vil stå modell for meg, i og med at tomme bilder blir veldig kjedelige. Så hvis du har lyst, skrik ut! Og det spiller ingen rolle hvordan du ser ut eller om du har erfaring forran kameraet fra før eller ikke, det viktigste er at du har lyst. Selv har jeg ikke stor erfaring bak kameraet, har hatt det under ett år, men øvelse gjør mester.  Noen som har lyst? 🙂

Du må: Bo i Larvik/ha mulighet til å komme deg inn til sentrum, holde avtaler og møte opp, gi meg hele navnet ditt eller mail slik at jeg kan kontakte deg og så hadde det vært fint om du hadde skrevet alderen din. Vil du ikke kommentere er jeg alltids å få tak i på [email protected] 

Bilder fra tidligere bildeserier jeg har tatt:






Tilfeldig rekkefølge på bildene. Modeller: Isabel, Ida, Rebekka, Aurora og Frida.

-Elise

8 kommentarer
    1. JEG KAN STILLE OPP!!!! Hvis vi gjør den avtalen om at jeg tar bilder av deg også? hihi :p og du kjenner jo meg fra før av (Hanne Kytönen på fæisern/Hanne Kvam i virkeligheten) ^^ meeen hvertfall – hvis det høres interessant ut så vet du hvor du får tak i meg ;p

    2. litt sein men… jeg vil!!!
      du er en av de beste jeg kjenner med kamera <3
      elsker bildene du tar
      -henriette gabrielsen (954 81 824)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg