bevegelse


Eirin, Thea, Julia og Anette har startet noe som heter temafoto og jeg har fått lov til å være med. Hver uke trekker vi et nytt tema og denne gangen ble temaet “bevegelse”. Alle skal poste bildene idag (søndag) og ovenfor har dere mitt bidrag. 

Bildet mitt blir postet en dag for sent, fordi jeg har ikke hatt det så bra i det siste og da blir ikke bloggingen prioritert. Bildet mitt er tatt i full fart, beklager for at jeg ikke la så mye energi inn i det denne uken. Jeg prøvde i alle fall å få frem bevegelsen i bildet, istedenfor å “fryse” hoppet. Akkurat det synes jeg at jeg fikk til sånn passe greit. Hva synes du?

4 kommentarer
    1. likte dette bildet meget, meget godt. følelsene jeg får av det, er sterke. fatt mot, skjønne deg, og jeg sender styrke (selv om jeg ikke kjenner deg. føler bare du kanskje trenger litt).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg