DETTE ER MEG OG DETTE ER MIN STIL!






Bildedryss av forskjellige outfits fra i år, kanskje jeg får inspirasjonen tilbake nå? Dette er i alle fall min stil og så lenge jeg kan huske har jeg gått i akkurat det jeg vil gå i. Hva andre mener har jeg egentlig ikke brydd meg noe om, men det betyr ikke at jeg ikke syntes det er hyggelig hvis noen kommer med noen hyggelige kommentarer! Jeg vet det er så utrolig mange der ute som egentlig har en utrolig kul stil, men som er for redd til å følge den, redd for hva andre kommer til å mene. Vet du hva? Gjør det! Følg din egen stil, etterhvert vil man også merke at man blir mye tryggere på seg selv! Jeg har ofte vært den som skiller meg ut når det kommer til klær og stil og svært, svært få ganger har jeg fått negative kommentarer, tilbakemeldinger eller blikk. Kjør din egen stil og tør å være deg selv! 

9 kommentarer

Siste innlegg