Ukens spørsmål 2#

Hvilken bok leser du?  “Bare tanken på deg” heter den og den er utrolig fin! Vil egentlig ikke si så mye hva den handler om, fordi det er så vakkert skrevet.

Hvilken linje har du valgt til videregående?  Medie og kommunikasjon, Helse og sosial og danselinja i den rekkefølgen. Får krysse fingrene for at jeg kommer inn på MK!

Hvilken tetype var det? Jeg elsker virkelig te! Kusmi tea heter den og er i mange forskjellige smaker. Burde prøves ut!


Har du farget håret brunt?
Ja, farget det spontant midt på natta – aldri igjen. Det ble gråbrunt. Farget bare håret under som før var rosa/rødt da.

Hvor mye ca skulle du hatt for ballkjolen og hva kostet den ny? Hmm… jeg vet ikke helt, men ny kostet den ca 2500 kr hvis jeg husker riktig. 

Hva slags kamera bruker du? Canon eos 550D

Hvor er blomsterkransen fra? Barneavdelingen på h&m.


_tatt av Anniken, redigert av meg

Noen spørsmål til meg eller noe du lurer på?

4 kommentarer

Siste innlegg