hvem er du?

En stund siden sist og en del lesere siden sist også, så jeg kjører en ny runde! Håper dere vil ta dere tid til å svare, jeg vet jo ikke hvem de fleste av dere er annet enn et ekstra tall på statistikken. Hvilket kjønn er du? Hvor gammel er du? Hvor er du fra? Hvilke interesser har du? Hva liker du/liker du ikke med bloggen min? Håper dere vil ta dere tid til å svare! :3

Since I have readers all over the world, I will write this in english too(my english is not good at all..). What sex are you? How old are you? Where are you from? What interests do you have? What do you like / don’t like about my blog? I really appreciate if you answer! You can also like my facebook page HERE.

 

9 kommentarer
    1. jente, 15 (ps, snart 16), bergen. jeg liker å ta bilder, trene, trene, trene, prate, tenke, gjøre spontane ting, drikke te og bla gjennom moteblader. jeg liker at bloggen din er ekte, at du skriver fint. rett fra hjertet liksom.

    2. jente, 18, halden. musikk, foto, bøker, film, trening, psykologi. liker bloggen din veldig godt fordi den har så mange fine tekster, nydelige bilder og at du er personlig uten å være for privat.

    3. Hvilket kjønn er du? -jente.
      Hvor gammel er du? -18.
      Hvor er du fra? -Sandnes(Stavangerområdet)
      Hvilke interesser har du? -trening, shopping, venner, korps, lage mat, ta bilder, skrive, bloggen og.. slik -tihi
      Hva liker du/liker du ikke med bloggen min? -Bildene, de ærlige tekstene.. bare.. bare alt.(liker jeg) -finner ikke noe jeg ikke liker, tror jeg.
      <3

    4. Jente/dame(ja, særlig), 21 år, opprinnelig fra Bærgæn. Jeg er kanskje over gjennomsnittet interresert i/nysgjerrig på barn/barneoppdragelse og psykisk helse, veldig gjerne sammenhengen der også. Har ganske nylig blitt veldig interresert i klær og mote, selv om jeg ikke tar meg råd til å kjøpe dyre merkeklær, kremt.. Jeg liker veldig godt bildene du tar, kanskje spesielt antrekkbildene. Jeg liker også når du deler leserhistorier og sitater fra leserne dine. Det er alltid kjekt å lese om andres erfaringer og tanker 🙂

    5. Jente, 16 og fra Birkeland, ikke langt unna Kristiansand (men det vet du jo da kanskje, heh.) Interesser, hm.. Vampire Diaries.. fanfictions og å ta bilder. Jeg elsker alt ved begge bloggene dine, fast leser men veldig dårlig til å kommentere.. :c

    6. Jente, 16år, Larvik, Frisør sminke og foto, alt savner bare å lese mer på hvordan DU har det, ta tid til deg selv… du er vakker <3

    7. 15 år gammel fra Bærum. Liker og tegne, male og ta bilder. Liker det meste på bloggen din, spesielt det at du er så åpen og ærlig.

    8. Jeg er en 16 år gammel jente fra Bergen. Jeg har lest bloggen din ganske lenge nå, og har som oftest minumum ett besøk på denne bloggen for hver dag som går.
      Jeg er ikke den som kommenterer mest, men jeg elsker måten du skriver på, og måten du klarer å formulere noen enkle ord til noe så utrolig vakkert! Og for ikke å snakke om bildene – hvordan klarer du det? Du inspirerer meg, og når jeg ser bildene sitter jeg bare igjen med “jeg og vil være så flink”.
      Og så må jeg bare få lov å si det – du er nydelig! Både på innsiden og utsiden.
      Ellers er jeg bare en helt vanlig jente. Jeg går nå på elektro-linjen på videregående, og skal gå videre på skoler for å bli styrmann (siden jeg er veldig interessert i båter, og så videre). Håper jeg en dag klarer å bli styrmann på en stor båt, som gjerne kjører utenlans!
      På fritiden gjør jeg ikke så mye. Jeg leser mye, tar bilder, er av og til med venner, og slike vanlige ting.
      Dette ble egentlig ganske masse, av både det ene og det andre. Men jeg vil bare bruke de siste setningene på å si at du inspirerer mange, deriblant meg. Du er en utrolig vakker jente, og det at du er så ærlig på bloggen – det er bra gjort! Du er sterk. <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg