vil du bli fotografert?




canon eos 550D + 50mm f/1.8 II Day 137

Siden det ble en veldig god respons sist gang jeg postet et slikt innlegg, så gjør jeg det igjen! Jeg har veldig lyst til å ta bilder av mange forskjellige mennesker og forskjellige type bilder. Hvis du har lyst til å bli fotografert kan du sende en mail til meg: [email protected] og fortelle litt om deg selv og hvordan bilder du ønsker + legge ved et par bilder av deg selv. Tar også fotooppdrag hvis det er ønsket.  Tidligere bilder jeg har tatt kan dere blant annet finne HER.

7 kommentarer
    1. JA!! Eneste problemet er at jeg er opptatt mandag og onsdag og fra 18.30 på tirsdager :/
      Men alle andre dager er jeg ledig og vi veldig 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg