farger


Eirin, Thea, Julia og Anette har startet noe som heter temafoto og jeg har fått lov til å være med. Hver uke trekker vi et nytt tema og denne gangen ble temaet “farger”. Alle skal poste bildene idag (søndag) og ovenfor har dere mitt bidrag. 

Jeg valgte å ta bilder av noen fugler i en dyrebutikk fordi fugler kan ha utrolig fine og sterke farger, noe disse to over så absolutt hadde! Det at bakgrunnen var lilla gjorde fargekontrastene til den grønne fuglen enda større og det gule på den andre fuglen. Farger er for meg synonymt med det å være positiv/glad/munter, noe jeg tror jeg klarte å få frem litt i bildet?

2 kommentarer
    1. Kjempe flott bilde, du fikk frem sterkt at temaet er farger! Likte veldig godt den temaideén, skulle ønske jeg var med på noe slikt, høres kjempe gøy ut ~ Fugler i seg selv assosierer jeg med glade ting, så hos meg traff budskapet ditt også :3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg