spiseforstyrrelsen slik den er akkurat nå

Jeg har det virkelig ikke noe bra for tiden, jeg føler at alt jeg gjør blir feil. Livet mitt er ikke særlig til liv lenger når det omtrent bare består av å spise store mengder mat, for så å kaste det opp igjen eller nesten ikke spise i det hele tatt. Hatet jeg føler til meg selv er skremmende stort og jeg bryter sammen helt uten forvarsel på grunn av hvor stygg, ekkel og feit jeg føler meg. Jeg føler at alle tenker stygt om meg og at alle egentlig hater meg, sett bort i fra noen få, få mennesker. Skole er så vanskelig for tiden fordi jeg føler at jeg aldri får skjult kroppen min godt nok til at Monsteret lar meg få lov til å gå der. Jeg sliter så med å sove fordi jeg føler meg for feit uansett hvordan jeg ligger og jeg våkner ofte av mareritt hvor jeg har veid meg, spist mat eller blitt feitere. Alle tankene mine går til mat og det sliter meg helt, helt ut. Jeg vil ikke bli frisk, jeg vil bare bli kvitt akkurat denne spiseforstyrrelsen, slik at jeg igjen kan bli tynn igjen. Hat meg gjerne nå, men du kan likevel ikke hate meg sterkt nok: det klarer jeg nemlig helt fint selv.

9 kommentarer
    1. Uff, jeg har så vondt av deg.. du fortjener virkelig ikke ha det slik Elise! Jeg heier på deg og du skal vite at jeg syntes du er veldid, veldig sterk 🙂

    2. Jeg vil bare si at du er utrolig sterk som skriver dette her. Jeg er sikker på at du klarer å bli kvitt spiseforstyrrelsene. Stå på og ikke gi deg – Jeg heier på deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg