grådighet

Image and video hosting by TinyPicEirinThea, Julia og Anette har startet noe som heter temafoto og jeg har fått lov til å være med. Hver uke trekker vi et nytt tema og denne gangen ble temaet “grådighet”. Alle skal poste bildene idag (søndag, men mitt er forsinket) og ovenfor har dere mitt bidrag. Tidligere temaer finner dere HER

Ukens tema var noe jeg ville tolke på en litt annen måte og jeg har tenkt og tenkt. Først i “siste liten” kom jeg på hva jeg skulle ta bilde av. For jeg tenkte nemlig: hva er grådig for meg? Jeg kom frem til at det er veldig grådig av meg å sløse med all den maten jeg gjør. Spiser den, for så å spy den opp igjen. Tenk på alle de som kunne hatt godt nytte av den maten..? Det er mange. Så ukens bilde ble for min del veldig personlig. 

 

Hva synes du om hvordan jeg tolket ordet “grådighet”?

 

9 kommentarer

Siste innlegg