deg selv


Eirin, Thea, Julia og Anette har startet noe som heter temafoto og jeg har fått lov til å være med. Hver uke trekker vi et nytt tema og denne gangen ble temaet “deg selv”. Alle skal poste bildene idag og ovenfor har dere mitt bidrag. Tidligere temaer finner dere HER.

Dette er meg, men jeg er hverkan glad i å vise ansiktet mitt eller kroppen min. Englevingene representerer at jeg prøver så godt jeg kan å hjelpe de rundt meg, mens drømmefangeren representerer den drømmen å kunne klare å hjelpe seg selv. Sånn ellers så er jeg 16 år, jeg liker å ta bilder og danse ballett. Du ser meg ofte gående rundt med klær som ikke bare glir rett inn i mengden og kameraet rundt halsen. Jeg har en kanin som heter Maike og en katt som heter Lucy, disse er jeg veldigveldig glad i. Jeg er også en ganske kreativ person med masse sprøe ideer og jeg liker å skrive.

…



6 kommentarer

Siste innlegg