pain(ting)

550D + 50mm f/1.8 II Day 159

For min del hjelper det å distrahere meg selv når skadetrangen er som verst (for ja, jeg var en flittig selvskader før en gang, men vær så snill å ikke spørr meg noe om det, det er et sårt emne). Det kan være alt fra å lese, gå en tur, til å bake og danse. Det handler om å få fokuset over på noe annet og hvorfor skjære opp huden sin når man heller kan male/sminke i vakre farger? Min oppfordring til dere er i alle fall at neste gang du får skadetrang hvis du sliter med det, mal istedenfor striper i masse farger på det området du ønsker å skade. Gjerne iskald maling hvis du har det tilgjengelig. Du kan også gjøre dette for å vise din støtte.

Så har jeg en oppfordring til ALLE, enten du er selvskader eller ei: mal/smink/tegn striper i fine farger ett eller annet sted (jeg valgte ansiktet, siden det er godt synelig), ta bilde av det og send det til meg på [email protected] så lager jeg et innlegg med masse bilder når jeg har fått inn en god del bilder! Merk mailen med “pain(ting)”. Håper mange vil delta for å vise at de støtter dette og del gjerne videre på facebook også, det hadde betydd så utrolig mye hvis flest mulig fikk vite om dette! Jeg har allerede fått inn en del bilder, men ønsker enda flere! Bildene blir postet i løpet av uken.

9 kommentarer

Siste innlegg