edvard alexander pt. ||



550D + 50mm f/1.8 II Day 163 modell: Edvard Alexander / teammodels

Det er så fint å ha løst redigeringsproblemet mitt, nå får jeg endelig redigert bildene jeg har tatt! Dagen idag på skolen brukte vi til å ta masse bilder og etter skolen dro Anniken, Frida og jeg på cafè. Det var fint, men akkurat i det jeg skulle gå og løfte opp kameraet er det en unge rett bak meg som sprekker en ballong. Frøken skvetten mister kameraet mitt i bakket og objektivet deler seg i to. Typisk meg? desverre, ja. Jeg håper dette er noe som lar seg fikse, heldigvis har jeg to andre objektiver også, men det er ganske kjipt når favorittobjektivet ditt går istykker.. Dro så rett på kino med noen venninner fra klassen, det var i alle fall veldig koselig! Din dag i fire ord?

9 kommentarer

Siste innlegg