du er nydelig



canon eos 550D + 50mm f/1.8 II Day 183

Jeg spurte dere om dere kunne fortelle meg én ting dere likte ved dere selv og dette er hva dere svarte:  Jeg liker at jeg tør å stå for hva jeg mener uansett hvor vond sannheten er  ♥  Jeg liker at jeg har en feminin stil og tør å kle meg i skjørt og kjoler  ♥  Jeg liker at jeg tørr å være meg selv  ♥  Jeg liker høyden min  ♥  Jeg liker at jeg klarer å stå opp for meg selv  ♥  Jeg elsker å skille ut enn andre   ♥ det er vel ikke så alt for mye… men kanskje at jeg tør å kle meg etter egne premisser  ♥  Det eneste jeg liker er hvordan håret mitt blir når jeg får rettet det ordentlig  ♥  Jeg liker at jeg tør å si nei   ♥ Liler ikke mye, men en ting jeg liker er at jeg skiller meg ut fra andre ganske mye  ♥  Jeg liker at jeg får “gode” karakterer, eller hva du vil kalle det (4,8 i snitt), selv når alt er på bånn  ♥  Jeg liker håret mitt når sola skinner på det og får det til å se rødbrunt ut.

6 kommentarer

Siste innlegg