JS 2013



Noen minutter før vi skulle dra: “nå skal jeg ta opp kameraet, ta noen bilder og late som om jeg har tatt masse bilder her” så gjorde jeg det. Det ble ikke mange bildene og alle bildene er bilder som ble tatt rett før vi dro. Jeg skal bli flinkere til å bruke kameraet mitt mere. Dette var mitt første år på JS og jeg valgte politikk av den grunn at jeg ikke ante hva jeg skulle velge og Frida og Anniken valgte denne linje. Overaskende nok var det kjempespennende og jeg ble skikkelig engasjert. Følte jeg lærte masse som jeg kommer til å få god bruk for! 

Jeg søkte foresten skole igår.. gjett hva jeg søkte?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg