weekend








Hallo og god helg! Igår hadde jeg det ganske vanskelig med mat og kropp, men jeg bestemte meg for at det ikke skulle ødelegger morgendagen så jeg kom på en idé jeg skal fortelle om senere. For å la det ødelegge enda mindre bestemte jeg meg i tillegg for å kle meg slik jeg liker idag istedenfor å gjemme meg bort i store klær og vet dere hva? Det hjelper faktisk litt. Jakka på bildet er foresten yndlingsjakka mi, jeg har lett i mange måneder etter en slik jakke og så fant jeg den på en secondhand-butikk til nesten ingenting! (beklager for uskarpe bilder, burde få fikset objektivet mitt.. det var vært sånn siden jeg mistet det i bakken og det delte seg i to). Jeg er foresten ikke så sur som jeg alltid ser ut som på bilder, du finner meg vanligvis med et smil om munnen, jeg er bare ikke så flink til å smile på bilder. Håper dere får en fin dag, det fortjener dere! :3

Foresten pleier jeg ikke poste så mange antreksbilder i en post, vil dere at jeg skal begynne med det? 

5 kommentarer

Siste innlegg