prosjekt X




Først og fremst: dette er IKKE er oppfordring til å ikke spise, men til å ikke kaste opp det man spiser.

Jeg fortalte istad at jeg kom på en idé igår og dere som følger meg på twitter har allerede hørt om det. Prosjekt X har jeg valgt å kalle det, av den grunn at en X er en ganske nøytral ting og det dermed ikke står skrevet i panna de hva den står for. Prosjekt X går ut på at så lenge du har en X tegnet på hånden din får du ikke lov til å kaste opp mat, det gjelder både om du har spist litt, spist normalt eller spist for mye: det er ikke lov uansett. Det er lov til å vaske bort X`en, så lenge du holder deg når du har X`en tegnet på. Du kan jo selv velge om du vil ha en stor X slik som jeg har (da er det lettere å bli minnet på det) eller om du vil ha en litt mere diskré X, kanskje til og med en inne i hånda di. Du velger selv. Prosjekt X er en oppfordring til alle som sliter med en SF der oppkast er inkludert, en oppfordring til alle dere som kjemper for å bli friskere.

Det er også lov til å tegne en X med et hjerte ved siden av hvis du ønsker å vise din støtte og hvis dere vil kan dere sende bilde av X`ene deres til meg på mail([email protected]), så kan jeg etterhvert lage en bildecollage med de. Jeg håper på å få inn en del bilder fra dere, dere var i alle fall superflinke da jeg satt igang et prosjekt mot selvskading kalt for pain(ting) som dere kan lese om HER. Del også gjerne dette innlegget videre, slik at flere får høre om det.

Lykke til!

18 kommentarer

Siste innlegg