visste dere dette?

-Noe av det beste jeg vet er å reise og oppleve nye steder, samtidig som jeg elsker å dra tilbake til de samme stedene.

-Vi har en superliten og koselig hytte med hverken strøm eller do, men det er ett av de fineste stedene jeg vet om.

-Til høsten begynner jeg i 1. klasse på nytt (innser først nå at jeg burde ha tatt ett år uten skole, selv om jeg har blitt fortalt det lenge).

-Er det noe jeg er livredd for så er det mugg og her om dagen begynte jeg å grine bare ved at noen snakket om det.

-Oldemoren min var avhengi av lakris, både mormor og mamma er veldig glade i det og jeg elsker det.

-På leggen min har jeg en delfintattovering som jeg bestemte meg for å ta da jeg var ni år, først i høst fikk jeg tatt den.

-Noen synes det er en dårlig egenskap, selv synes jeg den er fin: jeg liker å sette andre forran meg selv.

-Tro det eller ei, men jeg har faktisk ikke mobil.

-Favorittseriene mine er Special Victims Unit, Dexter, TV 2 hjelper deg (ja, lov til å le nå) + jeg har blitt veldig glad i Doctor Who i det siste.

-Interessen min for å skrive er mye større enn interessen min for å ta bilder.

Noe av dette du visste fra før?

6 kommentarer

Siste innlegg