lys

Eirin, Thea, Julia, Anette, Ingrid og jeg har startet noe som heter temafoto. Hver uke trekker vi et nytt tema som vi kan tolke som vi vil og skal ta et bilde til. Denne uken ble temaet “lys” og alle skal poste bildene sine idag. Tidligere temaer finner du ved å klikke HER og du kan også lese litt om oss som er med i temafoto ved å klikke HER. 

Dette er da mitt bilde til ukens tema som er lys. Jeg hadde egentlig ingen idéer til ukens bilde, så til slutt endte jeg opp med å ta en bilde hvor lyset treffer masse i ansiktet på Julie (etter en del mislykkede forsøk med å ha solen bak henne) og en lyslenke på veggen bak som dere sikkert ser. 

3 kommentarer
    1. Hei!!! Jeg bare elsker denne blogen kjempe mye! Du er så god. Kanskje jeg skal lese denne fast? Jeg har ikke blogg, men jeg har en lenke som er veldig bra. Det er en konkurranse jeg akkurat har funnet. Du kan vinne gave kort på to tusen kroner! Meld deg på nå du og da!!! Kanskje du er heldiii!!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg