sommerfugl


Idag hentet jeg objektivet mitt på posten og det første jeg gjorde da jeg kom hjem var å løpe ut og ta noen testbilder. Utrolig deilig å endelig bruke et objektiv som fungerer igjen!


Da jeg var i byen for å hente objektivet kjøpte jeg også litt andre ting: en t-skjorte, en sommerfugl, en skål og en asjett. Her ser dere også hva objektivet heter.


Jeg kjøpte også noen gaver som jeg la i påskeegg som jeg kjøpte, hva det er inni vil jeg ikke vise her på bloggen, for det skal være en overaskelse til de tre fine menneskene som skal få de.


Til middag idag gikk det ikke så bra, maten har gått veldig dårlig i hele dag egentlig. Men det trenger jeg ikke skrive om nå.


Enda ett av testbildene jeg tok, fortsatt superfornøyd med objektivet! Er utrolig deilig å endelig slippe å gå rundt med telezomen eller bruke standarobjektivet på selvportretter (fjerntuløseren når ikke så langt som til zomen)


Jeg har også vært med Maja idag, det var utrolig fint! Vi var kjempemasse sammen før, hver eneste dag i flere år faktisk, men så flyttet jeg. Vi snakket masse, gikk en liten tur og bakte cupcakes, det var koselig! :3

9 kommentarer

Siste innlegg