aurora





canon eos 550D + EF 50mm f/1.4 USM Day 193/365 Modell; Aurora

God påske! Jeg tror jeg er litt for glad i svart/hvitt når det kommer til bilder, men det er så fint! Spessielt fint er det med stor kontrast i bildene, det er noe av det fineste jeg vet om. Dagen idag har til nå blitt brukt på en liten bytur hvor jeg sjekket synet igjen og fikk nye linser, kjøpt litt forskjellig frukt og skrevet lister. I tillegg fikk jeg en overaskende beskjed idag som egentlig er veldig god, som jeg likevel ikke helt klarer å se det gode i akkurat nå. Det er vel verdt det, men nok om det. Hvilket bilde likte du best?

 

5 kommentarer
    1. Bare bra d at du liker svart/hvitt bilder for du er helt konge på å ta bilder 🙂 Går virkelig ikke ann å velge ut ett som er finest for alle er like fine …
      Ps: Du e ei flott jente, så hver stolt over deg selv . 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg