“You’ll find that life is still worthwhile, if you just smile”






canon eos 550D + EF 50mm f/1.4 USM Day 197/365

Hei! :3 Denne helgen var ganske fin, Linnea ble med oss på hytta og vi har padlet, spilt monopol, badet, tatt bilder, sett film og egentlig bare kost oss. Utrolig fint å endelig være på hytta igjen med sommervær, selv om det regnet litt. Skolepc`n skal leveres imorgen noe som vil si at jeg ikke har photoshop før til høsten igjen og det er jo ganske teit.. så dagen idag går til å få lagret bildene over på et annet sted og fotballtrening.

Nevnte jeg foresten at jeg har startet på fotball igjen!? Nå vet dere i alle fall det og jeg spilte fotball 1.-7. klasse, men måtte slutte pga kuldeallergi. Endelig har jeg fått startet igjen, bare at denne gangen er det på Stag. Veldig morsomt, må bare lære meg å skyte igjen, for det klarer jeg over hodet ikke lenger.

9 kommentarer

Siste innlegg