Hi there spring!


Heihei! Dagen igår ble brukt til å rydde og vaske leiligheten min, spise middag med Anni (vi lagde grillspyd med laks stekt i soyasaus og squash, med sukkererer og hjemmelagde horn ved siden av, kjempegodt!!), gå en liten tur og ta antrekksbilder som dere ser ovenfor og dra til tante. Jeg er nemlig kattebarnevakt for de tre kattene hennes frem til søndag, så det blir koselig! I tillegg kommer lillebroren min hit idag og skal overnatte så da skal vi lage middag sammen, spise godteri og game masse! Blir fint! Håper dere får en fin helg! Foresten, hvis dere vil følge meg på instagram finner dere meg som @eliseamandan og fortell meg gjerne hva dere heter også, trenger flere å følge! ^^

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg