art is not a crime



Hallo! Nettet mitt for tiden er helt ok, så jeg håper at det holder seg slik. For en del uker siden var jeg i Oslo og besøkte fineste Helena og da tok vi noen bilder. Nå er håret mitt foresten helt blondt fordi jeg farget det spontant en kveld, men jeg liker sånt. Slike spontane ting som ender bra. Dagen imorgen skal bli brukt på campingen i Sverige, til å ta masse bilder, bade, være med fine mennesker, smile masse og le. Håper det er ok at jeg er tilbake her? Så håper jeg også at jeg ikke plager noen med alle bildene jeg har på lager som jeg kommer til å poste.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg