the secret language of flowers









canon eos 550D + EF 50mm f/1.4 USM day 205/365 modell: Dorthe Amalie

Nå er jeg hjemme igjen etter noen dager på en hytte i Kongsberg med mamma, stefar og (ste)lillesøster. Lillesøsteren min må være en av de mest fotogene menneskene jeg vet om, så jeg elsker å ta bilder av henne og hun elsker å bli tatt bilde av, ganske greit med andre ord. Resten av sommerferien skal bli brukt på hytta vår, en helg hvor jeg får besøk av Helena og Tyskland(!!!!). Gleder meg masse! Hva synes du om bildene og hvilket likte du best?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg