###


antrekk fra da jeg var på forandringfabrikken – pannekakefrokost fra en koselig hyttehelg på sjøgraen – blomster jeg fikk etter siste danseforestillingen vi hadde i år –  katten min en desembermorgen – på vei til Oslo – nachos med hjemmelaget dipp – Sverigetur etter et møte med Capio som jeg blir lagt inn på i februar – desemberfrokost  – antrekk fra en tilfeldig dag

Tenk at det allerede er bittelille julaften, Desember har gått så alt for fort! Jeg har fått gjort unna all juleshopping og pyntet leiligheten min, så nå er jeg klar for jul! Jeg har forresten flyttet til en ny leilighet og jeg er kjempefornøyd, trives utrolig mye bedre her! Hvis du vil følge hverdagslivet mitt litt mere så finner du meg som @eliseamandan på instagram. Håper dere alle har hatt en fin desember så langt!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg