gran canaria

Hei! Jeg er alt for dårlig til å bruke kameraet mitt for tiden, så jeg skal prøve å bli flinkere til å ta det med rundt omkring. I vinterferien var jeg i Spania med besteforeldrene mine, tante og lillebroren min, og det var en kjempefin tur! Vi lå vel for det meste ved bassenget på dagen og jeg fikk lest ut noen kjempegode bøker (og fjellene ga gjenlyd anbefales virkelig!). Vi var også på to markeder hvor jeg fikk kjøpt noen fine ting og på kvelden var vi på senteret for å spise middag, for så å sitte på verandaen på hotellet og bare prate og kose oss. Jeg fikk også tatt min andre tatovering og om noen vil se kan jeg vise den senere? Jeg tror egentlig jeg avslutter her jeg og viser dere noen bilder. Kommer nok til å poste flere etter hvert, men det ligger også en del bilder på instagrammen min @eliseamandan





3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg