xxx

God kveld! Akkurat nå så befinner jeg med på Capio Anoreksi Senter og om det er lov, så må jeg få si at jeg er veldig stolt over meg selv! Dette er et kjempestort skritt for meg i riktig retning til å bli frisk. Jeg skulle ønske at man bare kunne knipse med fingrene og så være frisk, istedenfor å måtte bli frisk, men det går nok ikke. Jeg har en gigantisk kamp foran meg, men jeg er veldig sikker på at det er en kamp som det er verdt å ta. For hva har jeg egentlig å tape, sånn egentlig? Det er ikke mye.

5 kommentarer
    1. Stå på Elise og ikke gi opp! Du er ei utrolig flott jente som fortjener alt godt i vente, ønsker deg masse lykke til og krysser fingrene mine for deg <3 Glad i deg!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg