simple

God kveld! Dagen i dag har blant annet blitt brukt på Fretex hvor jeg kjøpte boken “tusen strålende soler” og et blått skjørt. Gleder meg faktisk til å lese den, likte både “Drageløperen” og “Og fjellene ga gjenlyd”, sistenevnte anbefaler jeg på det sterkeste! Det er så deilig å kunne gå en tur ute igjen og ekstra fint var det med DET flotte vårværet som var i Fredrikstad i dag! Til helgen reiser jeg hjem på permisjon, noe som blir både veldig fint og utfordrende, men jeg tror jeg skal klare det bra! Jeg har lært så mye her allerede og på kun en uke har også den fysiske formen min blitt utrolig mye bedre. Under ser dere forresten dagens antrekk, ganske enkelt, men jeg liker det litt sånn. Enkelt kan være bra det også.





2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg