190415

God kveld! Titter kjapt innom her en liten tur før jeg skal avgårde til noen venner som er rett oppi gata. Det er jo søndag i dag, noe som betyr at Helt Perfekt går på TV og det er akkurat min type humor. Store deler av dagen min i dag har gått til å lete etter katten min Lucy som har blitt borte. Jeg håper virkelig at hun kommer trygt tilbake, er jo så glad i den lille pelsdotten min. Husker også at jeg lovet å vise bilde av tatoveringen jeg tok i vinterferien, så det tok sin tid, men her er i alle fall noen bilder. Håper alle får en fin kveld videre og kryss gjerne fingrene for at pus kommer tilbake i god behold.





(presterte å tulle til lyset da jeg tok bildene og så det først da jeg kom hjem, jaja)

Hva synes du om antrekket? Og er det noe dere vil se mer av på bloggen?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg