når man gråter faller stjernene

Hei fininger! Da var hverdagen tilbake igjen, men med tanke på været som var i dag så skal jeg ikke akkurat klage. Atten varmegrader og sol? Ja takk! Det var utrolig deilig å endelig kunne gå i skjørt igjen uten å ha strømpebukse under og uten å fryse i hjel, får bare krysse fingrene for at været holder seg sånn.

Jeg fikk også en veldig trist beskjed i dag. Vår kjære Vilde tapte kampen mot kreften i dag. Så sterke, gode Vilde, nå er det din tur til å få hvile. Du kjempet veldig hardt og likevel med et av de fineste smilene jeg har sett, noe jeg beundrer deg for. Først mot anoreksi og mens du var innlagt for det fikk du vite at du hadde kreft i tillegg. Jeg kan ikke engang forestille meg hvordan det var å kjempe mot disse monstrene samtidig. Det aller siste du sa til meg var at jeg måtte bli frisk og vet du hva? Det skal jeg Vilde. Det skal jeg.



4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg