220415

God kveld!
Det har blitt litt mye snakk om været her i det siste, men herregud for et deilig vær! I dag har det jo nesten vært sommer og slik har jeg vandret rundt i dag – uten å fryse. Kameraet ville dessverre ikke høre helt på meg i dag når det kommer til fokus (les: jeg mistet objektivet fra sofahøyde en gang for lenge siden, så det har vært litt vrangt etter det).Pus kom bort da jeg tok bilder, så fikk sneket henne med litt, søt ikke sant? I morgen kommer det forresten en give away på bloggen, så følg med da 🙂

Ellers i dag har jeg vært på et møte, kjøpt konfirmasjonsgave til lillebroren min (som ikke er så liten lenger), trent og blitt intervjuet av TV 2, så det blir spennende å se resultatet på det! I morgen tenkte jeg også å filme en “spring lookbook” om jeg får tid 🙂 Men nå er det sofaen og litt skriving som venter, så vi blogges i morgen.




Hva synes du om antrekket?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg