Give Away!

I forbindelse med Disney Channels Violetta Dance-konkurranse – der du kan konkurrere om å reise til London og få spille inn dine beste dansetrinn profesjonelt og jammen også få vise dem på Disney Channel! – så har jeg nå en super giveaway der du kan vinne kule Violetta-saker!

I samarbeid med Disney Channel deler jeg ut en premie med blant annet Violetta dusjprodukter, Violetta dagbokfutteral, wallstickers, Violetta-serien på dvd, og en gjeng med Disney-kosedyr.

For å delta i trekningen av denne fine premien, må du klikke liker på dette innlegget og legge igjen en hyggelig kommentar med mailen din, slik at jeg kan kontakte vinneren. Vinneren blir trukket neste torsdag.

Vinn tur til London med Violetta Dance!

Er du glad i å danse eller har en lillesøster som liker å danse eller følger Violetta-serien? Da er Disney Channels dansekonkurranse Violetta Dance en fantastisk mulighet! 

Disney Channel og Violetta arrangerer akkurat nå dansekonkurransen Violetta Dance der barn og unge kan spille inn sine egne dansetrinn til sangene “I min verden” og “Right now”, to populære sanger fra Violetta-serien. 

Vinneren får reise til London for å spille inn sine dansetrinn profesjonelt og deretter presentere dem på Disney Channel høsten 2015. Kanskje blir det nettopp en av dere som vinner denne fantastiske premien og en reise til London? 

Klikk deg inn på http://www.disneychannel.no for å delta og lese mer! Sjekk også ut  #violettadance på Instagram og Twitter! Jeg kommer også til å kjøre en annen give away på instagrammen min @eliseamandan og det du må gjøre der for å delta er å følge meg og legge igjen en kommentar.

Lykke til!

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg