sunday

Hei og god formiddag! I går dro mamma og jeg inn til Oslo en tur for å kjøpe en bunad til henne og på veien hjem ble det både Sandvika storsenter og IKEA. Jeg tror jeg aldri har vært så raskt gjennom IKEA som det jeg var i går, IKEA på en lørdag er nemlig mildt sagt stappfult. Heldigvis hadde jeg vært smart nok til å finne alt jeg skulle ha på nettet før jeg dro, så vi bare raste gjennom for å skrive ned hyllenummer (noe som også resulterte i at jeg glemte to møbler, bra jobbet Elise..). På veien hjem ble det også en rask tur innom McDonalds og herregud så godt det var! Kan ikke huske sist jeg spiste det og faktisk nøt det.


Ny shorts fra Nike, endelig! Har ønsket meg den så lenge!

Nytt bord, nye stoler og tre nye kaktuser.

Dette skjørtet fant jeg på en butikk jeg aldri har hørt om før, men det er i alle fall veldig fint på! Bikinien er bare en billig etterligning, men hei, den var fin så hvorfor ikke?


Nå går turen opp på treningssenteret for *kremt* ukas første økt.. Resten av dagen blir brukt på å gjøre ferdig leiligheten og på middag hos bestemoren til kjæresten. Jeg mangler fortsatt sofa, seng, tv-bord og noen møbler til gangen, men ellers begynner ting endelig å komme på plass! Det er så deilig å endelig få innredet etter min egen stil, trives så mye bedre da! Må også si tusen takk for all god respons på intervjuet av meg på tv2 som dere kan finne ved å klikke HER og et annet ved å klikke HER. Hva slags intriørstil/smak har du?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg