Rhodos!!!!

God ettermiddag fra Rhodos! De fleste som kjenner meg godt vet at jeg er temmelig spontan og heldigvis har jeg en kjæreste som også, så i går var jeg tilfeldigvis innom restplasser og fant en reise til Rhodos. Jeg har alltid hatt lyst til å reise dit, jeg var så oppslukt i Rhodos og historien i slutten av barneskolen og siden den gang har jeg visst at jeg bare MÅ dra dit. Så vi bestilte reise i går og nå er vi her! Det er så vakkert her og jeg er helt forelsket allerede!

Det ble ganske mye stress i går: kofferten skulle pakkes, dyrepass skulle skaffes, leiligheten skulle bli vasket og ryddet, billetter bestilles og vi måtte komme oss avgårde. Men vi rakk det og endelig sitter vi her nede! Vi landet klokken 12 i dag formiddag og hotellet er så flott! Dagen i dag har blitt brukt til å bli kjent her, handle inn litt mat, ta en tur på stranda (og samtidig gå på sitronslang) og se i litt klesbutikker! Nå skal vi ordne oss og så er det tid for å spise middag på restaurant og deretter går turen ut på en bar for å se en fotballkamp.

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg