helgen

Hei! På lørdag fikk vi høre om en superfin strand som ikke var stappfull av turister og dermed gikk turen dit. Ingen av oss er så veldig begeistret for steder som omtrent er ødelagt fordi det florer av turister og turistsjapper der, så denne stranden var perfekt. Hotellet vi bor på er jo et familiehotell så det er jo en god del folk her og ikke minst barn løpende overalt, noe som gjør det ekstra deilig å komme seg litt ut og faktisk se Rhodos og ikke bare turistene her. Ellers går dagene som de går: strålende vær på en helt fantastisk plass, god stemning og beste reisefølget jeg kan tenke meg.

Allerede på onsdag reiser vi hjem, men jeg kan garantere at jeg skal tilbake hit engang! Blir trist å dra, men vi kunne ikke ha fått en bedre tur og vi skal nyte de siste dagene. I dag skal vi kanskje prøve å spille tennis (det blir nok spennende for jeg har aldri spilt før), få litt farge på kroppen og ut å spise. Slenger med litt bilder fra fredag/lørdag under her:)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg