vlogg – new in

Hei og god lørdag! Da jeg var i Hellas så ble det jo selvfølgelig noen nye ting på meg, selvom jeg egentlig ikke kjøpte så veldig mye. Vi prioriterte heller å bruke penger på opplevelser og god mat, noe jeg ikke angrer på. Bilder av hva man har kjøpt er litt kjedelig noen ganger, derfor slang jeg like så godt sammen en video til dere:) Jeg er veldig (les:ekstrem) klein på videoer hvor jeg snakker så neste gang tror jeg at jeg rett og slett ungår å by MacCost” href=”#”> snakke. Jaja, det ble i det minste en video.

Siden det er lørdag så blir det litt senere middag på oss en vanlig og nå skal vi en liten tur på butikken for å handle inn noe som ble glemt og deretter lage mat. Lørdagsmiddagen denne uken blir hjemmelaget indisk gryte med ris og vegetarkylling. Jeg har aldri laget det før, så det kan bli spennende, men jeg tror nok det skal gå bra. Og imorgen er det jo nasjonaldagen allerede! Min bunad har blitt alt for kort for meg og min nye som jeg nettopp har fått (!!!) må syes inn før jeg kan bruke den, så det blir kjole på meg imorgen. Min nye bunad er sååå fin og jeg gleder meg så mye til å bruke den! Jeg har vært så heldig at jeg har fått den av besteforeldrene mine og jeg er kjempetaknemmelig! Mormor fortalte meg nemlig ifjor at når kroppen min har nådd en frisk og sunn vekt skulle jeg få bunad av dem og hun håpet det hjalp på motivasjonen min, noe det har gjort. 

Hva synes du om innkjøpene?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg