Glitter og regn

Endelig er det helg igjen og jeg håper alle får en fin fredag! Denne helgen er det jo MGP finale og som vanlig kommer jeg til å sitte limt til tv-skjermen på lørdagskvelden. Helt ærlig så er jeg ikke så fan av Norge sin låt i år, men vi kom videre og så klart må man heie! Spennende uansett synes da jeg.

Dagen i dag derimot har blitt brukt til å endelig få dratt meg selv opp på treningssenteret igjen og herregud så deilig det var! Jeg har vel ikke trent siden jeg var i Hellas, noe som er litt over en uke siden. Derfor var jeg veldig overasket over at jeg klarte å sette en ny løperekord! Ellers har jeg ryddet, vasket litt, vasket klær og litt sånt her hjemme i leiligheten i tillegg til å endelig ha fått solgt det gamle spisebordet mitt. Resten av kvelden skal jeg og kjæresten bare slappe av her hjemme, deilig det også:)


Jeg mottok to kjoler jeg hadde bestilt fra Nelly i går og for litt siden var jeg ute på verandaen for å ta noen bilder av meg med dem på. Hva skjer så? Joda himmelen åpner seg plutselig og regnet bare pøser ned. Typisk min flaks og som dere kan se ble jeg ganske så våt i håret etter hvert. Kjolene passet heldigvis kjempefint, men jeg kommer nok til å fikse litt på den blå, det er litt for stor utrigning for min smak. Jeg gleder meg i alle fall masse til å få brukt dem fremover! Tenker nok at de blir med meg til Polen i Juni.

Hva synes du om kjolene?

7 kommentarer
    1. Utrolig fine kjoler! Å for en herlig blogg du har, Ha en fin dag, ta gjerne en titt innom bloggen min<3

    2. Er strippeklubben fortsatt åpen i larvik? hehe siden nå er jeg over 18 år endelig. Syntes det er nydelig kunst og vil se å lære mer =)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg