Latest

Endelig er det sommer! Eller det føles i alle fall ut som om det er det, så det er nok ikke så alt for lenge til strand, bading, grilling og varme, jeg gleder meg masse! Dagen i dag startet med en stk trøtt Elise Amanda som stod opp etter bare to timers søvn, så da hjalp det å ta turen opp til treningssenteret for å trene litt og for å våkne ordentlig. Treningen tok litt lengre tid enn planlagt så jeg måtte småløpe hjem, kaste meg i dusjen for så å løpe videre til et møte! Åh det blir gøy å kunne fortelle hva det møtet handlet om og hva som skjer fremover, men enn så lenge så forblir det hemmelig. Dagen har egentlig bare flydd avgårde for jeg har hatt så mye å gjøre i dag og vært på farten omtrent hele dagen. Dermed er det ekstra deilig å endelig kunne slenge seg ned på sofaen med en episode av CSI på TV`n! Resten av hva som skulle ha blitt gjort i dag har jeg måtte utsette til i morgen for nå tar jeg kvelden snart, så jeg håper dere får en fin kveld videre!


Litt bilder fra instagram fra de siste dagene @eliseamandan

Hvordan har din dag vært?

7 kommentarer

Siste innlegg