Knitted

Hvis det er noe jeg aldri kommer til å klare å bestemme meg om når det kommer til klær så må det være skinnbukser (fake så klart, ekte kommer jeg aldri til å gå med). I det ene øyeblikket synes jeg det er superharry og i det neste øyeblikket synes jeg at det er dritstilig. Jeg tror egentlig det kommer litt an på buksemodellen og hva man kombinerer den med, sånn som skinnbukser kombinert med en strikkegenser synes jeg er kjempekult! Da roer strikkegenseren buksa ganske mye ned og med perleøredobber i tillegg så funker det ganske bra, eller hva? Nå som været ikke er på sitt beste så er det deilig å traske rundt i disse klærna hjemme, de er jo faktisk ganske behagelige i tillegg!

Jeg skulle jo egentlig arrangere tut-aksjon i dag, men siden vi ble alt for få som skulle fordi mange avlyste i siste liten så blir det utsatt til i morgen. Håper at så mange som mulig kommer og husk at det er viktig å bruke stemmen sin!

Skinnbukser, ja eller nei?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg