Old in

Hvorfor står det ikke “New in” tenker du kanskje? Vel, det er fordi det ikke er nye klær som jeg har kjøpt. De fleste jeg kjenner, inkludert meg selv, har masse klær som ligger i skapet uten å bli brukt. Spør man meg så er det ganske unødvendig når det er andre som gjerne ville ha brukt de. Jeg rydder i klesskapet mitt innimellom og tar bort klær jeg ikke bruker eller klær som ikke passer lenger. Man kan jo for eksempel gi det man ikke bruker til Fretex, selge det eller man kan rett og slett bytte eller gi bort til venninner og det er sistenevnte som gjelder meg i dag. Klærna under her er klær som jeg byttet med Maud og jeg vet hvertfal at jeg kommer til å bruke dem kjempemasse! Sokkene er forresten helt nye til og med. Så hvorfor ikke arrangere en byttekveld med venninner? Samle dere hos en av dere og ta med klær dere ikke bruker lenger. To fluer i en smekk: man blir kvitt klær man ikke bruker + man får nye klær.

Dagen i dag ble startet på treningssenteret igjen, jeg tror virkelig har fått sansen for å starte dagen med en treningsøkt! Man får så mye mer energi av det og det var så deilig å hoppe rett i dusjen hjemme og sette seg ned med frokosten mens sola strålte inn i stua. Tut-aksjonen litt senere på dagen ble veldig vellykket med kjempemange tut, så det er vi veldig fornøyde med! Det er godt å se at det er flere som vil ha pelsfarmene bort. Nå har jeg endelig fått satt meg ned (egentlig bare for å skrive dette) etter å ha vært på farten fra jeg stod opp i dag, men allerede nå skal jeg ture en tur bort på bensinstasjonen for så å besøke ei venninne. Travel dag? Jupp, men sånne dager en fine innimellom de også, man rekker liksom ikke sette seg ned for å tenke.

Hva pleier du å gjøre med klær du ikke bruker lenger?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg