High heels

God tirsdag kveld folkens! Nå har jeg nettopp kommet inn døren etter å ha øvelseskjørt med pappa og knipset noen bilder. Øvelseskjøringen gikk faktisk veldig bra (og med smågodt som kjøresnacks enda bedre)! Det blir nok en god del kjøring på meg fremover, jeg begynner å bli veldig utålmodig etter å ha lappen nå. Planen min er å klare å kjøre helt fint før jeg begynner med kjørekurs, slik at jeg kun trenger de obligatoriske kjøretimene. Skoene jeg bestilte fra Nelly kom i dag og jeg er godt sagt fornøyd med dem. Når man har skostørrelse 35 så er det ikke bare bare å finne sko som passer. Bakdelen på de er litt stor, men foran sitter de helt fint og bak så holder jo reima skoene på plass. De er også veldig gode å gå med, så de blir nok godt brukt fremover!

Nå blir det straks en tur på treningssenteret da jeg aldri kom meg over dørstokkmila i går.. I morgen har jeg fri fra skolen, men likevel ganske mye på planen. Jeg vet ikke om dere husker at jeg var på et møte forrige onsdag? Vel i morgen blir det enda ett og jeg sprekker snart etter å fortelle hva møtet handler om, men jeg må nok pent vente. Bortsett fra det så blir det trening, baking, enda et møte og kanskje øvelseskjøring.Ha en fin kveld!


Jeg burde snart få en diplom for hvor flink jeg er til å se sur ut på bilder.. Men åh det er så vanskelig å smile på kommando!

Likte du skoene?

4 kommentarer

Siste innlegg