Summer wants

Nå er vi jo inne i sommermånedene selv om det kanskje ikke føles helt ut som det. Men i klesbutikkene har sommerklærna kommet for fult og det er jo så utrolig mye fint i butikkene nå! Selv er jeg litt for svak når det kommer til nettshopping og litt for flink til å klikke ting hjem i postkassen. Det er så lett å klikke ting hjem når man sitter på dataen på kvelden, plutselig er det så sinnsykt mye som frister! Jeg regner med at flere av dere kjenner dere igjen i det? Uansett så fant jeg masse fint på sheinside og under her kan dere se noen av mine favoritter. Man skal ikke se helt bortifra at jeg kommer til å klikke noe av det hjem.. Men det er alltid gøy med noen nye sommerklær!

Hvit blondekjole HER – Nydelig sommerkjole/tunika HER – Hvit croptop  HER

Mintgrønt skjørt HER – Kjempesøt shorts med fine detaljer HER  – Kul denimshorts her HER

Genser med blomsterprint HER – Hvit genser med blomsterprint HER – Jumpsuit med roser HER

 Skal jeg lage flere slike innlegg med klær fra andre butikker? Noe du fikk lyst på?

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg