Mickey Mouse

Endelig helg og endelig ferdig med engelsk muntlig! Engelsken gikk faktisk kjempebra og jeg fikk den karakteren som jeg jobbet mot å få, så det er jo strålende! Thea og jeg var rett etter hverandre så da vi var ferdige kjørte vi opp til byen for å bestille tattoveringstime til henne! Åh, jeg gleder meg jo nesten selv! En liten tur innom kjøpesenteret rakk vi også før vi dro til hvert vårt. Nå står middagslaging for tur og fredagsmiddagen denne gangen blir vegetarlasagne, men ikke den klassiske med grønnsaker, jeg bytter bare ut kjøttdeig med vegetarkjøttdeig. Kjempegodt og burde prøves!

Jakka mi er forresten fra et loppemarked fra i fjor og jeg eeeelsker den! Den er litt kort, men når jeg finner noe jeg liker så er jeg flink til å overbevise meg selv om at det passer. Kul er den i alle fall og veldig 90-tallsjakke! Det er en original fra Disney, så de er sikkert mulig å få tak i noen steder ennå eller på nett. Selve jakka er i et mykt olastoff og armene er besje (hvordan skriver man egentlig denne fargen?). Favorittkombinasjonen min med denne er røde lepper, en svart kjole og støvler, det må jeg få til å vise dere en gang!

Hva synes du om jakka?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg