Hungry Heart

Åh så deilig det var å endelig trene igjen! Nå skal de sies at jeg kun har hatt treningsfri siden torsdag, likevel var det utrolig deilig å komme i gang igjen, spesielt når man starter dagen med en treningsøkt! Etter treningen fikk jeg litt dårlig tid til å dusje og ordne meg for nok en gang skulle jeg på et møte i sentrum, men jeg rakk det! Lokalet vi pleier å ha møte på er en cafe som heter Hungry Heart og etter min mening den fineste og beste cafeen i Larvik! Jeg har forresten turet rundt i disse skoene i hele dag og det gikk overaskende greit. Det er ikke de beste gå-skoene, likevel funker det hvis man ikke skal gå så langt eller lenge.

Rett etter møtet i dag akkurat i det jeg gikk forbi butikken/postkontoret så fikk jeg en sms om at pakken jeg hadde bestilt var ankommet! Da snakker vi flaks da! Jeg tror jeg skal vise dere hva den inneholder etterpå, men nå må jeg fortsette med middagslaging!


(objektivet tuller fortsatt med fokus, men jeg vet hva problemet er nå så det gjenstår bare å fikse det)

8 kommentarer

Siste innlegg