Barnevernsproffer

Hvis det er noen som virkelig har peiling på hvordan barnevernet fungerer og ikke minst hvordan det ikke fungerer, så er det vi barna og ungdommene selv som har vært i barnevernet. Eller barnevernsproffer om du vil. Som jeg nevnte sent i går så var jeg i Oslo for å holde foredrag med flere andre barnevernsproffer. Jeg er så takknemlig for å få lov til å være med, selv om det selvfølgelig også er veldig tøft. Vi holdt foredrag for flere mennesker i departementet, mennesker som har makt og faktisk kan forandre ting. Jeg tror det vi fortalte ga veldig inntrykk, det er tross alt svært personlige og tøffe erfaringer og etter blikkene til de som hørte på å dømme så ga det virkelig inntrykk. Jeg er så imponert over hver eneste og en som holdt foredrag i dag, dere er helt rå! Akkurat hva jeg holdt foredrag om og hva jeg fortalte velger jeg å ikke dele, da jeg ikke ønsker at det er noe folk vet og jeg kommer heller ikke til å utlevere hva noen andre der fortalte.


(sånn ser jeg forresten ut 100% sminkefri og nydusja haha)

Fine Mona! Nei hun er ikke dverg, vi er like høye, men jeg gikk på veldig høye sko.

4 kommentarer
    1. Marthe Dybdahl: Heihei! Klarer desverre ikke å dy meg med å si ifra her, for det er et ganske alvorlig tema og da føler jeg det blir litt feil å kommentere med en sånn (spam?)kommentar. Det er ikke for å være slem eller noe i den duren, men synes det på en måte det blir litt respektløst.. Håper du forstår:)

    2. Stå på videre! Håper dere får endringer som innfrir deres ønsker. Tøft gjort å stå fram slik!
      Ta gjerne en titt innom min blogg:)
      Ønsker deg en fortsatt fin kveld!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg