Endelig!!

Åh, dette har jeg venter så lenge på og ENDELIG er det sommervær! Det er så deilig å kunne gå ute i sommerklær uten å fryse i hjel. Andreas og jeg skulle egentlig bare på butikken istad for å handle litt mat, men været var så sinssykt deilig og da vi gikk forbi Hungry Heart kunne vi ikke dy oss. Vi var begge litt småsulte og utelokalet de har er så vakkert og det var jo tross alt lunsjtider. Det ble en fantastisk god og frisk salat på meg som var en blanding av dagens salater: quinoasalat, en sommersalat (granateple, eple, salat, appelsin + mer) og en mer standar salat, kan si det smakte!

Litt senere i dag så tar vi kanskje turen til Farris og er vi heldige får vi lov til å låne båten til moren min (heldigvis lærte jeg å kjøre båt for mange år siden og den har ikke nok hestekrefter til at man trenger båtlappen, woho!). Akkurat nå er Andreas å trener, jeg skulle egentlig slenge meg på, men utsetter det til litt senere i dag. Jeg har forresten fått helt dilla på gulldetaljer, jeg som alltid har likt sølv bedre. Så i dag ble det smykke i gullfarge, gull/bronsje øyeskygge og gulldetaljer på veska. Men nå skal jeg nyte det fine været 😀

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg