Morgenstund

Hei og god morgen!♥ Hehe, neida jeg stod opp for en god stund siden til tross for at det er lørdag. Jeg tok meg en bloggfri dag igår og selvom jeg er veldig glad i å skrive og ta bilder så er det fint med litt fri innimellom også. For første gang i år følte jeg at det faktisk var sommer med været som var igår og jeg kan nesten ikke vente til det blir sånn hver dag! Igår hadde jeg opptrekk til eksamen og kom heldigvis ikke opp, med andre ord så har jeg sommerferie nå! Vi tok oss en tur på kjøpesenteret etter det og på meg så ble det denne superfine morgenkåpa (som virkelig var et nødvendig innkjøp da vinduene i stua mi går ut til fellesverandaen og jeg dermed ikke kan vandre rundt i undertøy) og litt undertøy. 

Jeg er foresten en person som ofte småspiser, men jeg har blitt mye flinkere nå til å småspise noe litt mer fornuftig som også metter litt. Jeg prøver også å kutte ned litt på smågodtforbruket mitt da det får blodsukkeret mitt til å gå helt bananas og eneste som funger for meg er da og alltid ha mørk sjokolade tilgjengelig og heller ta litt av det. Så får heller fredag eller lørdag bli smågodtdag. Jeg fikk foresten endelig fiksen macbook’en min igår og herregud så deilig å kunne bruke den uten å vente 15 minutter bare på at første bokstav kommer opp når jeg skal logge inn. Men nå skal Andreas og jeg en tur på butikken så jeg får vel kle på meg. God helg!



1 kommentar
    1. så utrolig fin mårenkåpe hvor er den fra? godt med fri og morgenstund har gull i munn. Så herlig ut og gå i den morgenkåpen. Så silkemyk ut. Så bra du ikke kom opp i noe og god sommerferie. gleder meg også til sommervarme dager der jeg kan slappe av og nyte sola bade, spise is, og tilbringe dager sammen med familie og venner. det er det som er sommer.:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg