Movie night

God kveld! Nå er helgen over, men det kommer jeg ikke til å merke særlig på siden jeg nå har sommerferie, endelig!! Vi bestemte oss for å ta en dag hvor vi bare slapper av så det har ikke skjedd så veldig mye i dag og det er egentlig veldig greit med sånne dager også. Det vil si at det ble take away pizza til middag og eneste turen jeg har vært ute i dag var en tur på bensinstasjonen for å kjøpe litt potetgull og smågodt, her blir det nemlig filmkveld! Planen var egentlig å dra på kino, men vi fant ut at vi heller ville se film hjemme. Jeg er sterkere tilbake i morgen hvor jeg blant annet kommer til å skrive litt om treningsrutinene mine, så klikk dere gjerne inn hit da:)


@eliseamandan

Filmtips?

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg